Ray Advocaten
Reviews
Rik van Dessel
Score
Een deskundig kantoor dat goed comminiceerd hetgeen zowel voor de afzondelijke medewerkers als voor het kantoor als geheel geldt.
frank
Score
Goed op de hoogte van recente wetswijzigingen en jurisprudentie. Toegankelijk.
Jos Derijk
Score
Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. De combinatie van professionaliteit en vooral betrokkenheid zorgde ervoor dat ik met veel vertrouwen de zaak toevertrouwde aan deze juriste.
HHPF
Score
Keizersgracht Ray advocaten werd door mij voor meerdere zaken geraadpleegd te weten: * Begeleiding vordering op client. * Arbeidsvoorwaarden overeenkomst opstellen voor personeel. * Onlangs een ZZP overeenkomst, anticiperend op ( mogelijke ) toekomstige wetgeving, laten toetsen. "Top " * Contractbegeleiding bij verkoop van de onderneming -- Uitermate tevreden over het verloop van de diverse 'procedures'. Een onlangs gevoerde schriftelijke procedure tussen de advocaten, waarbij ik aansprakelijk werd gesteld voor aanzienlijke bedragen, wist Keizersgracht Ray haarfijn te fileren en terug te brengen tot de kern. Resultaat: De rechtszaak is voorkomen, de aansprakelijkheid is ingetrokken !
Marscha
Score
Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Annerieke en haar secretaresse Bianca. Gedurende het hele proces werd ik steeds voorzien van goed onderbouwd advies, waarbij alle beslissingen in overleg werden genomen. Ze reageren snel en nemen altijd de tijd om vragen en zorgen te bespreken. Ik zou dit kantoor zeker aanbevelen.
Joram
Score
Alyssa is een goede raadgever en sparringpartner. Luistert goed naar vraag en wens en geeft daar vakkundig invulling aan.
Ton
Score
In een traject van ruim een jaar is duidelijk geworden dat bij schade claims je bij je verzekeraar van bijzondere huize moet komen om dekking te vinden. Ondanks juridische opties om ze aan te spreken op hun zorgplicht en interpretatie van voorwaarden, is onbalans in klant - verzekeraar relatie (omvang beide partijen) een dominante factor gebleken en een verdere procedure niet costeffectief. Helaas. Achteraf gezien zou met deze wetenschap eerder een advisering richting een schikking wellicht veel gedoe en tijd hebben voorkomen. Maar dat zullen we nooit weten. Aandachtspunten vormen de kwaliteit van de brieven (tekstueel) en de keuze van de inhoud van de brieven rekening houdend met het doel van het memo
Han Berendschot
Score
Op zeer correcte wijze is dit dossier volledig afgerond, resultaat 100% van de openstand betaald. Communicatie is goed, tegen overvloedig aan. Betaling van de termijnen zou, voor mij, iets constanter mogen, als puntje van aandacht.(ene keer maandelijks, andere 2 maandelijks, niet op zelfde dagen)
Silvia
Score
Hele fijne samenwerking en een gevoel dat er iemand achter je staat die in je gelooft.
Bianca
Score
Mijn ervaring met Keizersgracht is de medewerkers zeer deskundig en prettig in omgang zijn. Duidelijk en correcte communicatie.