MKS advocaten

Zijn de gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Daniel Hovanec

Score

Robin Helped Us Really a Lot We Appreciate- Commitment, Honest and Super Fast Communication. Of course, the result of the case 100% satisfaction

Xu

Score

We zijn zeer goed geholpen. Wij hebben mr. Steensma ervaren als vriendelijk, doortastend en to the point.

W Martin

Score

Het gehele proces werd door dhr Steensma een stuk duidelijker en minder stressvol. Door zijn duidelijke communicatie en realistische inzichten wisten wij waar we aan toe waren en stonden daardoor sterker in onze schoenen. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat!

Stichting Intermenselijk Contact Loket

Score

Wij hebben MKS advocaten benaderd, doordat we een huurovereenkomst hadden gesloten met een partij die later de getekende huurovereenkomst niet kon leveren dat wat er was afgesproken. Een hele getouwtrek, nalatigheid van de verhuurder en niet reageren, en lieten ze je communiceren met een electronisch ACCOUNT Helpdesk. Echter Mr Robin Steensma bleef erop zitten, en na veel mailwisselingen met sterke juridische argumenten, werd de huurovereenkomst ontbonden. We hebben geen huurverplichtingen meer hebben. Dit hebben we bereikt door het zeer professioneel optreden van Mr Steensma, bij elke stap onze stichting juridisch ondersteund. MKS advocaten, onder de dienst van mr Steensma is betaalbaar en professioneel. Dank u wel mr Robin Steenma Namens het bestuur van Stichting Intermenselijk Contact Loket Te Rotterdam

Chris Versluis

Score

Prima geholpen, kunding en altijd bereikbaar om even te sparren

Radboud Dobber

Score

Het overleggen van mijn doelen voor het afronden van een verwerkersovereenkomst met bijbehorende licentiecontract voor een grote stichting in Amsterdam (met daarop volgend het ontvangen van advies van dhr. Steensma) heeft geresulteerd in helderheid over gemaakte afspraken en voorwaarden, waarna alle geoptimaliseerde contracten door de klant zijn goedgekeurd.

8,0

R. Bussing

Open advies en eerlijkheid

Miriam Borsboom

Score

Het contact hebben wij als prettig ervaren en veel gehad aan het advies dat wij vervolgens hebben opgevolgd.

Hilde

Score

Hele fijne, duidelijke en snelle communicatie en met goed resultaat, dus niets dan lof

Gerard van Ommeren

Score

Ik heb diverse zaken gehad waarvan 90% veel succes mee heeft gehad! Hij geeft vooraf goede adviezen of het haalbaar is of niet. Een aanrader!!